De Geschillencommissie Kinderopvang behandelt klachten van consumenten tegen ondernemers in de kinderopvang over dagopvang (kinderen van 0-4 jaar) en buitenschoolse opvang (kinderen van 4-12 jaar) in kindercentra.

Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Kinderopvang?

De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:

  • Uitvoering van de overeenkomst
  • Verandering van de overeenkomst
  • Opzegging van de overeenkomst en kosten daarvan
  • Annulering van de overeenkomst en kosten daarvan
  • Kwaliteit van de opvang
  • Kosten van de opvang
  • Opvangtijden

Meer informatie
De brochure ‘Hoe werkt de Geschillencommissie Kinderopvang?’. Hierin vindt u ook informatie over de kosten van het behandelen van uw klacht.

Uw klacht indienen bij de Geschillencommissie.

Jaarverslag 2020 Samen werken aan kwaliteit

Wanneer u uw klacht digitaal bij ons indient, dan kunnen wij deze snel behandelen. Klik hiervoor op de onderstaande groene knop. Kunt u uw klacht niet digitaal indienen, dan kan dat ook schriftelijk. Download het formulier en stuur dit per post naar ons toe.